CHESTIONAR PRIVIND COMPETENȚELE DOBÂNDITE DE FIRME PRIN SCHIMB DE BUNE PRACTICI ȘI TRANSFER DE CUNOȘTINȚE

Tip B

Contracte subsidiare implementate

Tip C

Contracte subsidiare implementate

Tip D

Contracte subsidiare implementate

Instructiuni

Contracte subsidiare implementate

Completarea chestionarului este utila pentru îmbunătățirea procesului de implementare a contractelor structurale și evitarea refuzului la plata a cheltuielilor cerute la rambursare.

Producător Distribuitor Utilizator
1. Activități de tip B - ACCES LA FACILITĂȚILE, INSTALAȚIILE, ECHIPAMENTELE DE CERCETARE ALE INSTITUTULUI 1.1. Acces la infrastructura de caracterizare materiale și produse 1.2. Acces la infrastructura de procesare materiale și produse 2. Activități de tip C TRANSFER DE ABILITĂȚI/COMPETENȚE DE CERCETARE DEZVOLTARE ȘI DE SPRIJINIRE A INOVĂRII 2.1. Activități de cercetare industrială și/sau dezvoltare experimentală contractuale executate pentru și în numele intreprinderii 2.2. Licențierea/cesionarea unor brevet de invenție 2.3. Detașare de personal cu înaltă calificare, care efectuează activități de cercetare, dezvoltare și inovare, din organizația de cercetare în întreprinderi, într-o funcție nou creată în cadrul întreprinderii, fără să se înlocuiască alți membri ai personalului 2.4. Cercetări de piață realizate de organizația de cercetare pentru întreprinderi 2.5. Servicii de etichetare de calitate, testarea și certificarea calității furnizate de organizația de cercetare 3. Activități de tip D - CERCETARE SPECIFICĂ ÎN COLABORARE EFECTIVĂ CU INSTITUTUL 3.1. Activități de Cercetare Industrială în colaborare cu institutul 3.2. Activități de Dezvoltare Experimentală în colaborare cu institutul
Relevante Atractive Doar informatii generale
1. Draftul contractelor subsidiare pentru activități de tip B, C și D 2. Informații privind cerințele pe care trebuie sa le indeplineasca firmele la subcontractare din punct de vedere al datelor de personal – evidențierea la zi în REVISAL a datelor de personal, (CIM, A.Ad. la CIM, Fișa Postului) 3. Cunoașterea în avans cu privire a instructiunilor de implementare a contractelor subsidiare 4. Cunoașterea în avans a metodologiei utilizate pentru procedura de achiziții 5. Cunoașterea modului de raportare trimestrială 6. Obligativitatea evidenței financiare utilizând conturi analitice distincte pe contract subsidiar 7. Atentionare privind procedurile greoaie de raportare tehnica și financiară pe durata implementării. 8. Altele – vă rugăm enumerați mai jos
Activități de tip B Activități de tip C Activități de tip D
1 2 3 4
1 2 3 4
1. Transmiterea drafturilor pentru documentele de raportare trimestrială cu întârziere 2. Transmiterea cu întârziere a Notificărilor de clarificare primite de la DG-OI/ AM 3. Transmiterea unor instrucțiuni incomplete de completare a documentelor de raportare 4. Nesoliciarea datelor pentru achizițiile efectuate de parteneri 5. Nesolicitarea Planului de Achizitii pe proiect si parteneri 6. Netransmiterea la timp a instructiunilor noi de monitorizare, aparute in perioada de implementare a proiectului 7. Altele – vă rugăm enumerați
1. Neinformarea in timp util a greutatilor intampinate in procesul de achizitii si in consumarea banilor alocati achizitiilor 2. Transmiterea incompleta a dosarelor de achizitii 3. Trimiterea actelor aditionale la contractele subsidiare la termenul limita de eligibilitate pentru aprobarea acestora de catre DG-OI 4. Neincarcarea in platforma REVISAL a ultimilor documentesemnate ce tin de modificari ale datele de personal ale echipei de implementare a contractelor subsidiare 5. Transmiterea documentelor justificative nesemnate de imputernicitii legali ai firmei 6. Completarea incompleta a tabelulul cu achizitiile efectuate in perioada de raportare care trebuie declarate in raportul de progres 7. Neconsemnarea in raportul de progres a gradului de realizare estimat atins in realizarea activitatilor proiectului 8. Predarea cu intarziere a rapoartelor tehnice si stiintifice 9. Necorelarea informatiilor cuprinse in rapoartele individuale de activitate, pontaje, statele de plata si Anexa 2 Centralizator pontaj 10. Raspunderea cu intarziere la notele de clarificare primite de la monitorul tehnic/stiintific al proiectului 11. Altele – vă rugăm enumerați:
1. În cadrul Contractelor structurale, Partenerii care au în implementare contracte subsidiare de tip D să fie considerați unități operaționale distincte în cadrul procesului de achiziții deoarece aceștia iau în mod independent deciziile privind achiziţiile proprii, au la dispoziţie în bugetul propriu din contractul subsidiar, surse de finanţare identificate în mod distinct pentru achiziţii, încheie în mod independent contractele de achiziţii publice după necesitățile proprii și asigură plata acestora din bugetul pe care îl au la dispoziție în contractul subsidiar, pentru categoriile proprii de cheltuieli și necesitățile lor. 2. Inlocuirea PAP centralizat pe contract structural cu PAP centralizat pe contract subsidiar si parteneri deoarece fiecare partener are prin contract buget propriu și iși desfășoară propriul proces de achiziții în funcție de necesitățile lor. 3. La verificarea cererilor de rambursare să se utilizeze informațiile din platforma electronică REVISAL pentru solicitările de rambursări salariale, fără solicitarea altor documente justificative. 4. Experții financiari nu utilizează o metodologie clară de verificare, fiecare avand ointerpretare proprie asupra instructiunilor de monitorizare. 5. O versabilitate mai mare a platformei SMIS – odată un document introdus in sistem sa poata fi identificat si in cadrul altor raportari. (de ex. CIM, AAd la CIM, Fisa Post, Declaratii) 6. Declaratiile pe propria raspundere a echipei de implementare sa fie cerute doar daca intervine o modificare (De ex. Membru in echipa unui alt contract subsidiar nou contractat) 7. Raportărilor să se facă semestrial, nu trimestrial 8. Simplificarea Procedurii de contractare pentru Contractele subsidiare de tip B și C 9. Creșterea procentului de realocare buget in cadrul contractelor subsidiare de tip D. 10. Unificarea informațiilor din devizele la Contractul structural cu cele din contractele subsidiare (În contractul structural cheltuielile din deviz sunt raportate la tipurile de activități în timp ce în contractele subsidiare sunt raportate la tipurile de cheltuieli.) 11. Reducerea birocrației 12. Cursuri pentru instruirea resursei umane în vederea accesării fondurilor prin programul POC-G 13. Altele - specificați:

Varianta offline a chestionarului poate fi trimisa completata la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Proiect co-finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 (POC).

Valoarea totală a proiectului - 14.862.900 lei. Valoarea asistenţei financiare nerambursabile este de 13.352.638 lei din care suma 11.178.828,53 lei este finanţată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020 şi 2.173.809,47 lei din bugetul national.


Conţinutul acestui website nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României